Pytania
i odpowiedzi.

Poniżej znajdują się podstawowe odpowiedzi dotyczące spotkań Dolnośląskich Liderów Biznesu.

Pytania i odpowiedzi

Organizatorem spotkań w ramach inicjatywy Dolnośląscy Liderzy Biznesu jest Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego oraz Dolnośląski Fundusz Rozwoju.

Spotkania są przeznaczone dla przedsiębiorców, menedżerów oraz osób decyzyjnych z sektora MŚP (Małe i Średnie Przedsiębiorstwa). Jeśli prowadzisz firmę w dowolnej branży i szukasz wiedzy oraz inspiracji do rozwoju biznesu, zapraszamy do rejestracji online w celu potwierdzenia udziału.

Tak, udział w spotkaniach jest całkowicie darmowy. Wymagamy jedynie rejestracji przez krótki formularz, aby zarezerwować miejsce i uzyskać dostęp do materiałów organizacyjnych.

Liczba miejsc jest ograniczona – zachęcamy do rejestracji jak najszybciej!

Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie naszego formularza rejestracyjnego online. Link do niego znajdziesz na naszej stronie głównej z podziałem na miasto. Wystarczy podać podstawowe dane, takie jak imię, nazwisko, e-mail kontaktowy, telefon kontaktowy oraz podstawowe informacje dotyczące firmy/organizacji.

Nie ma takiej konieczności – możesz wybrać tylko te spotkania, które Cię interesują i odbywają się w dogodnym dla Ciebie miejscu. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc w poszczególnych miastach prowadzimy osobną rejestrację na każde z nich. Zachęcamy do szybkiej rejestracji, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona.

Każde spotkanie będzie trwało około 2–3 godziny i składać się będzie z prelekcji oraz networkingu.

Spotkania będą organizowane w różnych miejscach, aby ułatwić dostęp przedsiębiorcom z różnych regionów. Szczegółowe informacje o lokalizacjach i terminach znajdują się na stronie głównej.

Tak, wszystkie osoby zarejestrowane otrzymają drogą mailową materiały podsumowujące (prezentacje, notatki, ewentualne nagrania) od wybranych prelegentów. 

Oczywiście! Nasze spotkania składają się z części prelekcyjnej oraz networkingu. Mają one na celu nie tylko przekazanie wiedzy, ale także integrację i wymianę doświadczeń między uczestnikami. Zaplanowaliśmy przerwy na kawę, które będą doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

W takiej sytuacji prosimy o poinformowanie nas mailowo (marketing@dfr.org.pl) lub poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej w sekcji kontakt.

10 spotkań w 2025 roku.

Zarejestruj się już dziś na nasze spotkania biznesowe.